بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


سیاست و کیاست محور عملکرد تیم مذاکره کننده ماست

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر بخشایش و حومه و با حضور فرماندار محترم شهرستان هریس به امامت حجت الاسلام غفاری در مسجد جامع برگزار شد.

قبل از خطبه های نماز جمعه آقای یحیوی فرماندار محترم شهرستان هریس سخنرانی کردند و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به شهروندان و حاضرین در مسجد تبریک گفتند و پس از آن در مورد برخی مشکلات منطقه که هنوز حل نشده اند از قبیل راههای ارتباطی به شهرها و روستاهای اطراف که بودجه مربوطه اختصاص یافته و در سال جاری بازسازی خواهد شد و مشکل شهرک صنعتی و کمبود پرسنل کاری درمانگاه شبانه روزی بخشایش و چند مورد دیگر مثل دستگاه تصفیه آب آشامیدنی بخشایش و غیره اشاره کرده و گفتند که به امید خدا در سال جاری و با همکاری دولت و شهرداری و شورای شهر بخشایش بیشتر این مشکلات برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام غفاری در خطبه اول با طلب استغفار برای همه همشهریان و با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بیان زندگی و سیره آن حضرت پرداختند و مصیبتهای وارده با آن حضرت را بیان کردند و به سخن پیامبر در مورد دخترش اشاره کرده و گفتند که فاطمه سرور تمام زنان عالم است و کرامات حضرت زهرا زیاد است و مادران و زنان ما باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه و پیروی از سیره ایشان راه آن حضرت را ادامه دهند که همانا شوهرداری، بصیرت، عفت و حجاب از موارد آن است.

امام جمعه محترم در ابتدای خطبه دوم از فرماندار شهرستان هریس و مسئولین منطقه و شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کردند و به موارد و مشکلاتی که آقای یحیوی گفته بودند اشاره کرده و گفتند که ان شاءالله در سال جاری با همکاری دولت و ملت این مشکلات برطرف خواهد شد. در ادامه به نقش امام خمینی اشاره کرده و گفتند که امام با الهام از نهضت عاشورا در سال 1357 طاغوت زمان را از پیش رو برداشتند و سپس به مواردی از جمله تاسیس بنیاد مسکن در سال 58، عملیات بیت المقدس در سال 67، شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و انرژی صلح آمیز هسته ای اشاره کرده و گفتند: که دشمنان نمی خواهند ایران به صنعت هسته ای دست یابد ولی حالا زمان آن نیست که استعمارگران علم و صنعت و دشمنان غربی به ما مسلط باشند و آن زمان گذشته که دشمن بتواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد و ما با تکیه به علم و دانش متخصصان خودمان این صنعت هسته ای را به پیش خواهیم برد و رهبر بزرگمان هم بعد از مذاکرات اخیر گفته اند که توافق زمانی صورت می گیرد که طرفهای غربی همه تحریمها را بردارد. من به مسئولین اعتماد دارم. تیم مذاکره کننده ما راضی نمی شوند خواسته های ملت ما به دستشان نرسد. عقل، شرع و دین ما اجازه نمی دهد از انرژی هسته ای به جز در صنایع صلح آمیز استفاده شود و ما اجازه نمی دهیم جاسوسان بیایند از پیشرفتهای هسته ای ما بازدید کنند. دشمن چه بخواهد و چه نخواهد ما به این تکنولوژی دست خواهیم یافت، چون شهدای ما برای رسیدن به این تکنولوژی خونشان ریخته شده. سیاست و کیاست محور عملکرد تیم مذاکره کننده ماست و هرگز تسلیم سیاستهای دروغ غرب نمی شوند.

در پایان خطبه به مسائل منطقه اشاره کرده و گفتند: سیاستهای غلط اتحادیه عرب و نسل کشی شیعیان یمن و تعرض پلیس عربستان به زائران ایرانی جنایت بزرگی است که باید حساب پس بدهند و به سزای عملشان برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه ، نماز جمعه شهر بخشایش ، برگزاری نماز جمعه در بخشایش, ساعت 3:0 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب